donderdag 28 oktober 2010

Beckham heeft een tatoo op z'n penis

Belangrijk nieuws! Ook gekeken naar Ochtendspits van dinsdagmorgen jl.? Niet gedaan? Dan heb je groot nieuws gemist! Want daar zaten Judith Osborne (brrrr), Tatjana Simic (het "intelligente" blondje) en Wilma Nanninga het shownieuws toe te lichten. Erg belangrijk allemaal, kennelijk wordt ervan uitgegaan, dat "wakker Nederland" dat allemaal niet wil, nee niet kan missen!
Waar gaat het dan over? Ik pak er twee dingen uit. Judith Osborne (schijnt ook bij AT5, een Amsterdamse TV-zender te werken), is een soort blonde versie van Patricia Paay, zo'n met pvc-leggings en push-up bh bij elkaar gehouden type. Ze vindt zichzelf niet alleen mooi, hetgeen een misvatting is, maar ook nog belangrijk, hetgeen een nog grotere misvatting is. Ze bestond het al een keer om bij het onderwerp "de ziekte van Andre Rieu" te melden, dat zij een "virale infectie" kreeg van diens muziek als variant op de ziekte, die Rieu getroffen heeft. Ik bedoel maar, uiterst "geestig". Tenminste als "geestig" het synoniem mag zijn van "kwetsend". Maar in dit land van "vrije meningsuiting" mag alles gezegd worden. Judith Osborne dus had nog een nieuwtje. Dat David Beckham een tatoo op z'n lul had. Ik viel van m'n stoel. a) omdat ik dit inderdaad "wereldnieuws" vond en b) nieuwsgierig was wat er dan wel op die voetballul (hetgeen iets anders is dan een voetballende lul) zou zijn getatoeƫerd. Ongetwijfeld zou nu desgevraagd (want natuurlijk wilden Wilma en Tatjana meteen weten wat er dan wel op stond) worden geantwoord: GUP, bij "uitrekking" dus Groeten uit Paramaribo. Maar nee, Wilma kwam niet verder dan de suggestie "Adam" als verkorting van Amsterdam, de twee andere blondjes schoten in een lachdeuk en Judith onthulde het niet! Dus de indruk wekkend, dat de lul van Beckham "haar ding" was. Blijven we toch zitten met een probleem, want nu weten we nog niet welke lengte de lul van David heeft in opgewonden toestand. Ik hou het op "niet tegen aanleunen op zon- en feestdagen". Want je bent natuurlijk een enorme lul, als je je daar laat tatoeƫren. En een ontzettend dom blondje als je denkt dat "wakker Nederland" op zulk nieuws zit te wachten. Hoe ontzettend stom moet gemiddeld "wakker Nederland" dan wel niet zijn?
Wilma maakte het ook bont, Tatjana zat er luidkeels overbodig bij. Wilma vond het nodig Matthijs van Nieuwkerk te kapittelen met het feit, dat hij haar ergens (zal wel bij een of ander society- of celebretyfeest geweest zijn) zomaar voorbij liep. Hoe is het toch mogelijk? Is er geen grotere onbeschoftheid te bedenken dan Wilma voorbij te wandelen zonder op of om te kijken? Hoe durft de jongeman? Nu denk ik, dat - ware ik een BN-er - ik Wilma niet zomaar voorbij zou lopen. Nee, ik zou, als ik haar in de verte zou ontwaren (hetgeen op zich al een shockerende ervaring zou zijn) meteen de eerste straat rechts of links nemen en er een heel blok voor omlopen. Ik zou, als Wilma ooit hoofdredacteur van de Telegraaf zou worden, hetgeen niet zo ondenkbaar is, want erg intelligent hoef je daarvoor niet te zijn, zelfs bereid zijn de eerste de beste snelweg op te schieten en een voorschotje te nemen op de toegestane maximum snelheid van 130 km/uur.
Kortom: Ochtendspits is een "geweldig" programma. Niet naar kijken! Ik doe dat wel voor jullie af en toe. Ik ben en blijf een masochist tenslotte....

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat Ton nu geconstateerd heeft is de teneur van elke nieuwsbrenger, het bestaat uit het verheerlijken van de verschijningen op radio, televisie. Kijk het AD er maar op na, iedere dag na de middelste katern dit soort onzin.

Ineke zei

Het is idd niet normaal meer. Denk je 's ochtends naar feiten bij het nieuws te kunnen kijken krijg je dit soort bullshit. Maar ja dat is tegenwoordig overal. Net als de meneer of mevrouw hieronder zegt, kijk maar naar het AD. Dit soort nieuws staat tegenwoordig aangekondigd op de hoofdpagina.
Je moet je bericht sturen naar het AD als ingezonden stukje. Ben benieuwd naar de reacties.

groetjes
Ineke